آمدم بنویسم که دوست من هستی بیست و یک سالگی و من دوست ات دارم...می خواهم دوباره بنویسم...کند شده ام اما تو هنوز هم قشنگترین منی!هرچند اینجا همه چیز هست و به قول عزیزم کاش همه چیز را یک جا نمی آوردی...اما من مثل همین بیست و یک سالگی ملغمه ای از تضاد و تعارض و همگونی ام.... - دیشب خواب دیدم که وبلاگم دارد برای من می نویسد و از من گله می کند...شاید هم خودم نوشته بودم...فقط این درگاه پر بود از گلایه.... من بیست و یک سالگی...
ما را در سایت من بیست و یک سالگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 11:38